Inskolning



Torsdag morgon, i måndags 1 december 2014 började min minimänniska på förskolan med min lite större minimänniska. För Lukas var det då inga problem oj vad lycklig och glad han var över att äntligen få stanna kvarnoch leka med alla grejer på det där roliga stället. Lova däremot har haft stora problem med att jag varit på
Avdelningen och på så sätt stört hennes "vardag". Det hade funkar betydligt mycket bättre om Lova hade gått på den större avdelningen men verkligheten säger något annat. 

I tisdags ville lova stanna kvar på dagis när jag och Lukas gick hem så då fick hon vara kvar till efter mellis. Igår var jag bara där en timme sen hämtade jag barnen efter mellis. En underlig känsla är det, mina små minimänniskor någon annanstans än hos mig. Blev en kort inskolning för lovas skull och ja Lukas han älskar än så länge stället och har inte brytt sig alls om sin stackars mamma. Idag lämnar jag och går hem direkt på morgonen vid 9.

Hoppas på en fortsatt bra upplevelse för mina små hjärtan. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0