1 februari 2015



Januari har alltså passerat. Första månaden på år 2015 är slut och vi börjar idag den andra månaden. Det har kommit massor med snö från alla håll och kanter så på fm gick jag och lova ut och skottade jag orkade skotta av en del av gården innan jag byttes av med Henke och han fick ta resten. Mycket snö och nollgradigt är ingen hit men träning blir det ju:)

I övrigt har vi haft en väldigt lugn dag idag eller jag och Henke har försökt ha en lugn dag medan lova velat ha en dag fylld med 3000 olika lekar 😂 tror ändå hon var nöjd med dagen vid läggdags. Vår stora lilla tjej som växer och skapar sig en egen personlighet mer och mer för varje dag som går. Siffror ord bokstäver funderingar lekar och massor med kärlek. Vi har en klok dam här hemma helt enkelt!

Lukas han har haft en lugn dag inne och var mer överens med mig och Henke om en skön slappar söndag. Det betyder ju dock ändå att han rivit och stökat ner halva huset, haft en gnäll stund på eftermiddagen, och många skrattstunder övrig tid. Leka tittut bakom soffan och köra brandbilen på golvet, skåla vid matbordet och säga ooojdaaa. Jaga syrran och klättra när han får chansen. 

Summan av kardemumman är att vi haft en slö söndag i småbarnsfamiljs mått mätta. Middags gäster för dagen var mormor morfar och moster👍 

lova har knäppt kort 23 stycken bara 😂
Lukas hjälper till med förmiddagskaffet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0