äntligen en dator



dock inte min dator men det gör inte direkt så himla super duper mkt!
himla mkt har hänt och livet är en stor kaos för tillfället då det är stambyte i vårt badrum.  Ytterst ansträngande!
Igår var jag och henke hemma hos sara och åt tacos dvs, vi köpte med oss det mesta gick dit och åt, för vi har ju självklart inget vatten i köket heller nu... Mkt trevligt dock så är henke inte så duktig med kni´ven så det första han gjorde var aatt högga sig i tummen och bloda ner hela saras kök då han stod och viftade med tummen sedan.. herregud alltså! tillslut fick sara hjälpa han med plåstret men nu sitter det där och blödningen är stoppad!

Vi hade även den ytterst  stora äran att ha tvättstugan igår, så då var vi och tvättade en massa , märkte att det är mkt längre hemifrån sara till vår tvättstugan än hemmifrån oss. Men tvätten blev ju tvättad ändå! Nästa lördag klockan tio är det dags igen! Fårse hur den tiden passar oss när det väl är dags :) men man kan ju byta!

Kan dock inte komma på något speciellt att skriva, känner lixomatt jag tappat det här nu när jag inte har haft en dator på fyra veckor, men det kanske ordnadr upp sig tillslut!

Har iallafall fått min inbjudan nu och troligen kan även min Karl följa med om det är okej vill säga :)

Nu ska jag göra mig klar, försöka få tag på sara och åka hem sedan! för en dag på birsta med mamma och frida.

Ha det bra så länge

Kommentarer
Postat av: Sara

Välkommen tillbaka får man väl säga;)

2008-09-27 @ 10:30:09
URL: http://sarakarolinas.blogg.se/
Postat av: Nina

oj så du uppdaterat ;) såklart henke ska följa med om han är hemma =)

2008-09-30 @ 16:20:49
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0