blåst, städning, fotboll



DEt blåster verkligen storm ute, träden håller nästan på att vika sig på mitten, ser ut så i alla fall! Henke har åkt på dagis och städat, så jag ska snart börja städa undan här hemma! känns dock lite surt och städa ett hem där bygggubbarna stökar ner redan i morgon, men lite damm kan man väl ta bort i allafall! Kan ju vara skönt att få lite struktur! Betalade räkningarna nyss också, så nu är det gjort inga räkningar kvar att betala denna månad mkt skönt!

nej nu ska jag verkligen ta och rycka upp mig och plocka iordning här hemma:) blir nog kanon detta! blir väl fotboll i kväll antagligen! Kl fyra på svartvik! Bäst att skynda!

min älsklingsgubbe:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0