Onsdag



Hej hopp!

dagen började med att jag vaknade av sms som varje morgon, ett från henke och ett från sara allt är i sin ordning.
Sen har jag klippt sara, druckit te, blivit av med vattnet i lägenheten fått tillbaka vattnet, kollat lite på datorn, ätit frukost, och nu kollat på tv.  Ska precis fara ner till stan. Så det är väl dags att snabba sig :)

I kväll blir det bio med fröknarna Ersson, Hjertström. blir nog mysigt det :) så länge ingen av oss tänker föda under filmen, Sara har nämligen utsätt mig till den som får ta hand om dig Nina och det skulle hända något för hon ville inte missa filmen :)

Aja nu måste jag kila!

Pusshejs

Älskar dig henrik :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Det borde nog stå Älskar Sara där nere också ;) haha

2009-08-26 @ 15:10:05
URL: http://sarakarolinas.blogg.se/
Postat av: Lina

Älskar sara också:)

2009-08-26 @ 15:13:48
URL: http://kompismoster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0