Lördag :)



Hej hopp!

Idag började vi dagen ganska sent, åt frukost sen åkte henke och städade dagis!
SJälv blev jag kvar hemma med allt julstök som skulle plockas undan. För att inte överdriva så började jag ju självklart städa städskrubbe och lillskrubben också, men allt julstök är nu borta (förutom gardinerna som jag måste köpa nya innan jag byter) .

Frida och mamma kom förbi frida hade en skuld att betala som hon gjorde mkt snällt!

Nu har vi i alla fall burit ner alla saker i förrådet och burit upp resväskor och madrasser till vår gäst i kväll och nästa helgens gäster!

Snart ska vi åka hem till Marcus och Ida, blir nog trevligt det!

Tjohejs :)

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej Lina! Hörde från Sara att ni hade ComHem? Är nämligen så att jag är ute på jakt efter ett internet till jag flyttar ;P Tänkte höra om det är bra? Har sett att det är ganska dyrt,funderar på det där lilla, men ni kanske har typ medium? De flesta jag pratat med har det! Jaja, tänkte bara höra :)

2010-01-11 @ 12:31:42
URL: http://sstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0