Fredag



Nu har denna "arbets" vecka gått och vi har helgen framför oss. Om vädret tillåter, som de ser ut att göra, funderar vi på att ta en tur på längdskidorna faktiskt. Så ut till Njurunda lär vi bege oss. 
 
Idag har jag jobbat på dagis mellan 9-17 en härlig dag och det är alltid kul att få jobba lite =) Var ute både på förmiddag och eftermiddag, kunde känna tydlig temperatur skillnad då vi nu verkar gå mot några fler minus. Var väl några få typ 3 minus i morse men när jag var ute på em var det 12 minus. Det kändes i kinderna men till en början var ju solen uppe eller ja egentligen var de påväg ner. Men det var friskt och härligt ute och oj så barnen åkte madrass.
 
Väl hemma hade min käre man förberett middag som var mycket god. Efterrätten blandade vi ihop medan vi väntade på att maten skulle bli klar så snart ska vi ta fram blåbärsglassen ur frysen och se en film. Fredagsmys! Men först ska manen (gubbvarning) se på, På spåret, så då tänkte jag passa på att kolla runt lite på datorn.
 
Lova sover i alla fall sött i sin säng och jag tror hon känner av den där fredagströttheten efter en hel vecka på dagis med massa bus. Men trivs det gör hon absolut. Hon är en dagistjej den där Lova!
 

Kommentarer
Postat av: Erica

Härligt att det finns en till pensionär:) Tomas somnade t.o.m till på spåret igår, så party är vi:)

Svar: Haha ja vi såg ju faktiskt en film efter på spåret. Modig, den var rätt lagom, fast de börjar kanske gå utför när man ser tecknade barnfilmer på fredagkväll trots att barnet sover!
Lina

2013-01-12 @ 09:18:27
URL: http://ericaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0