Lunch



Nu har jag ätit min lunch, makaroner och köttbullar som jag tillagade kl 9 i morse :P och morotar som henke rev. inte as gott men man blev väl mätt! Sedan har jag gått en sväng. Kollade efter en väska på uppdrag av broder hampus!  Sedan köpte jag mig lite fika till de resterande fem timmarna som är kvar på arbetet! en krämbulle och en kaffe latte dock bör latten drickas nu annars blir den inte så god!

DAgs att återgå till jobbet, stå här och skriva räknas nog inte som en av de uppgifter jag får betalt för :P men vem vet ;)

Jag ska nog bli chef när jag blir stor....

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha ja chef skulle du ju passa perfa som ;)

2008-08-18 @ 19:12:28
URL: http://sarakarolinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är smått övertygad om att du kommer att bli det så småningom, blir nog svårt att undvika..../M

2008-08-18 @ 20:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0