två månader senare



Ja vad ska man säga, två månader senare, vad har hänt inte är det mkt, Jag har jobbat, flyttat, varit på gatufesten, jobbat, varit i sthlm med A och M, jobbar varit på yran med H och S, jobbat, och ja jobbat, men nu då! Vi hoppas på att fortsätta jobba, kanske kunna få sig lite sol i noveber december någon gång!  En pojkvän som ska lämna mig, kompis som ska börja plugga och självklart ta hand om mig, en liten pojke som jag ska hålla koll på , se när han växer och blir stor!
 
ska ju till sthlm med älskling också kom jag på! Coldplay globen 18 september, älsklingens födelsedagspresent, hoppas bara vi får biljetterna så jag inte blivit lurad :S :) men det går nog bra! :) Som  jag ser nu så finns det lite att göra i alla fall, vilket är ganska skönt!

Skulle egentligen vilja ha 10 000 på kontot och bara gå och storshoppa, fatta vad kul det skulle vara :) vore en dröm just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0