gårdagen!



Var ledig igår eller ja jag skulle bara städa på dagis! Så ppåå förmiddagen tog det allt för lång tid innnan jag kom igång och gjorde mig klar! Men vid halv tolv åkte jag buss in till stan! gick och sa hej till susanna på jobbet! Sedan köpte jag en halsduk och nya fingervantar! Därefter kom mamma ner på staden och då gick vi och kollade på jackor! Jag visade mamma vilka jag skulle köpa en till mig och en till henke, blev svart till båda! Vad säger mamma, jag har kollat på den här på reklamen! Jaja köp den då! Hon hittar sin storlek och ska betala, KÖP MEDJES EJ, så vad får man göra betala mammas jacka också! Men men hade ju lite pengar som var hennes men ändå! Pappa fick sig ett telefonsamtal, undra hur han tänkte när han inte lämnade pengar kvar på kortet? men men allt gick ju att lösa ingen skada skedd, men jag ansåg att det vbar lite kult :)

SEdan gick vi och fikade mamma hade faktiskt kontanter så hon bjöd, och när vi skulle sätta oss ringde annika så hon kom också och fika eller det var bara hon som fika jag och mamma åt lunch! Efter fikat köpte jag en till julklapp till henke sedan for vi hem och lämnade min shopping hemma och mamma fick köra mig till dagis för städnign!

Efter städningen blev det mysmiddag med sara, fläskfile och potatisgratäng, sallad bröd och vitlökssås saras nya favvo :D Passade på att duscha hos sara , såg på idol och ja tog det lugnt! har även kommit på att sara inte har soffkuddar vilket var mkt störande när man skulle ligga ner i soffan! :D

gick hem vi strax efter elva!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha det finns kuddar i sängen som man kan flytta över till soffan om man vill o orkar vill säga ;) haha tack för en god middag igår och sällskap, det måste vi göra om på söndag haha

2008-11-01 @ 19:11:43
URL: http://sarakarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0