Här är jag :D



Visst är det kul, har fortfarande hosta! ytterst ansträngade ibland känns det bra, ibland blir det mktmkt hosta! ytterst störande!

Det har varit en mkt ansträngande helg också, dop i går mkt trevligt ! Tror att paket var mkt uppskattat av Andreas i allafall! :D haha (har hört ryckten om det) 

Min älskling har ju varit hemma också har väl inte setts så mkt! men ändå trevligt att ha han här, dock är han tillbaka i fjollträsk nu igen!

Ja visst blir man lycklig av att se på oss:D haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fjollträsk uppskattas inte. ja inte förrän vi ska få åka ner och knäppa kort på honom, det längtar vi dock till ;)

2008-11-16 @ 20:58:22
Postat av: Sara

ja det var jag som skrev det där ;) mitt namn försvan någonstans på vägen haha

2008-11-16 @ 20:59:48
URL: http://sarakarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0