igår :)



Ja trots rätt mkt opepp så lyckades jag göra mig färdig för saras fest :) en trevlig liten tillställning, dock undrar man hur tanken var då det var körsbärssmak i välkomstdrinken ?! vem gillar det egentligen ? haha jaja, vi satt och pratade, sjöng singstar, lips och tillsist spelade vi även melodifestivalen till kattis stora glädje :)

Dock ville inte min mage var med mig så jag var tvungen att lämna tillställningen då det var dags att åka ner på staden! Tror jag lyckades få feber också, aja låg och kallsvettades i sängen, vid ett kom henke hem han hade inte heller kommit på krogen då en av hans kära vänner mådde ytterst dåligt och av andra anledningar än jag hade! men men ingen större skada skedd, alla pojkar verkar må bra i dag!


Nu ska ni få gårdagens partybild:)


Kommentarer
Postat av: Malin

Trist med magen, hoppas du mår bättre idag.

2009-02-08 @ 19:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0