Måndag



Ny vecka, nya tag! Nu är det full fart framåt som gäller :)

Börjar med att säga grattis till simone och andreas som fick en liten pojke i morse! Hoppas ni har det bra på sjukhuset! :) Får vi ses någon dag när det lugnat ner sig för er!

Sen kunde jag gå hem redan till lunch från skolan idag, då jag bara missade en lektion och jag har en hel del att göra här hemma, dvs en hemtenta! Så nu har jag läst på lite om pronomen, jag har valt att jag ska analysera min text på pronomen om man nu säger så :)hahah sak samma! Detta är ju ingen rättstavning, bra meningars text heller å andra sidan, ni fattar nog! Jag tror jag har lyckats plocka ut alla pronomen ur texten, och delat in de i dess olika grupper nu ska jag börja med själva analysen haha ! :) vet inte riktigt hur det blir men man märker ju får väl hitta på lite om jag inte hittar något vettigt i böckerna, funkar säkert!
Nej nu åter till plugget!

Solen är framme ännu en dag..:D härliga vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0