Tisdag



Vi hade en härlig jul, inget stress utan vi tog det bara lugnt och njöt av dagen! Både jag och henke fick massor med klappar, vi måste helt enkelt ha varit snälla även detta år :) Tack så mycket för paketen alla! Även Sigge fick sig en del paket, de tackar vi också för!

Sedan jul har vi verkligen tagit det lugnt här hemma, vi har tagit långa sovmornar och varit vaken sena kvällar. Vi har monterat byrå som vi fick i julklapp, tog bara två timmar, men ack så fin den blev!

När byrån var klar och vi skulle möblera om i sovrummet igår så insåg vi att det är väl lika bra att lägga det där jädra golvet på samma gång, så nu har vi ett kombinerat sovrum/vardagsrum och en byggarbetsplats i sovrummet, men det blir bra när det är klar, förhoppningsvis redan idag! Bara mannen börjar lägga snart, han har dock fastnat framför tv-spelet.

Något som var lite roligt på just jul var att jag var helt säker på vad henke hade köpt och han trodde att jag visste vad det var. Men när jag öppnade paketet var det inte alls det jag trott. Vilket var lite roligt :) Henke trodde han visste vad han skulle få också men han hade också helt fel, lite skojj var det!

Ja annars är det väl inte så mkt som händer här hemma, jag måste ta tag i plugget och ska göra det alldeles snart, men det känns verkligen inget roligt då det känns som en omöjlighet att hinna läsa och lära sig allting. Men thats life! Det är inte alltid rättvist....

JAg har knäppt lite kort också men det är ju jobbigt att lägga in i datorn så de kanske kommer några sånna senare  någon annan dag:)

Kommentarer
Postat av: Nina

Mycket bra shoppat Lina ;)

Jag tror den där klänningen är likadan som den röd, vit, blåa som jag köpte då vi var och shoppade vid skolstarten xD

2010-12-29 @ 19:27:52
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0