Hej!



Sådär ja. Tur jag fick tag på Fanny annars hade jag stått där på skolan helt bortkommen och undrat vart dem var! Dvs hemma och sjuka men de visst ju inte jag! Så nu sitter jag här hemma kollar runt lite på datorn ska läsa igenom lite plugg och så sen bär det av till frissan. ska färga bort min utväxt är ju tanken. kanske jag kan få några slingor i håret också vem vet, vi får se helt enkelt när jag kommer fram!

Henke mår bättre idag så det var helt klart matförgiftning! Men han är ändå hemma från praktiken för att vila upp sig och så, man vill ju inte riskera att smitta eleverna lixom!

Gobbe är här han med, mkt trevligt. Speciellt för henke som får gå ut med honom i dem -18 som vi har här i staden! Mysigt!
Solen skiner i alla fall så det är ju härligt, då borde det stiga lite på termometern också, hoppas vi!

Nej nu ska jag plugga lite innan jag åker ner på staden och gör slut på månadens sista pengar, suck februari har helt klart varit en dyr månad :)

Pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0