Måndag



Ny vecka ny tag! Har gjort färdigt det obetygsgrundande uppgiften men obligatoriska nu och skickat in den! En sak att pricka av!

Annars har dagen på skolan"praktiken"  varit bra:) Inga större svårigheter och nu är det ju svenska på schemat mkt roligare än engelskan!

Skulle på ica förut kom dit ddet jag skulle ha fanns inte så jag fick gå på coop, sjukt drygt men jag fick mig ju en liten extra prommis :)

Pernilla var här en kortis och ett halvtimmes samtal med sara har hunnits med också trevligt!

Till helgen ska jag hälsa på kussepuss ( skulle behöva gå på stan vad sägs om det? ja stad och stad men de butiker som ni har där uppe ;) Min käre lillebror blir ju stor och han tycker inte att den pressent jag erbjuder duger... )

Fick lov att bjuda tillbaka lite middag också, annika kom förbi på lax och pressad potatis förut.

Nej nu ska jag sammanställa lite VFU papper i mina och henkes nya mappar, ordning och reda ska det bli :)

Kommentarer
Postat av: Erika

De ska vi nog kunna ordna, om du hittar nått i den här hålan till din kräsne bror;)jag längtar tills du kommer!

2010-03-23 @ 16:04:04
Postat av: Sara

Mycket bra med ordning och reda bland papperen. Ändå lyckas jag aldrig finna papperet jag söker när jag väl ska ha det ;) tror man borde organisera det organiserade.



Imorgon är det bio :)



2010-03-23 @ 21:37:26
Postat av: Nina

Haha ja jag förstår att du gillar maj :P

2010-03-31 @ 10:29:13
URL: http://thepioneer.blogg.se/
Postat av: pernilla

Jag vet inte om det gick bra eller inte faktiskt, men det kändes lite bättre än förra gången. Jag kan ha tur å klara den, men annars får jag helt enkelt göra om den igen :P

2010-04-01 @ 12:00:30
URL: http://dearpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0