V.40



Ja snart är det väl jul också:P Tiden bara rusar iväg och vi är redan inne i v 40 år 2010. Vad händer i mitt liv just nu. Ja inte så mkt jag borde börja fundera på att plugga lite igen, eller framför allt läsa en massa. Se om jag behöver beställa hem några fler böcker och dylikt. Kan vara en plan för morgondagen.
Annars har jag inte några större planer för veckan. Inget inplanerat vad jag kan komma på.
Henrik har praktik så jag är ensam på dagarna.

Idag har jag varit iväg och jobbat på em, sen har vi vart och storhandlat.
På förmiddagen blev det inte många knop gjorda här hemma. Såg det nya gossip det var väl det mest nyttiga skulle jag tro ;)


Två av mina söta syskon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0