Torsdag



att plugga är ett onödigt ont just nu. det känns i alla fall så. Sakerna som ska göras känns inte givande och motivationen för att göra dem är otroligt svår att hitta. Att det sedan regnar och är grått ute påvekar knappast humöret till det bättre. Dock tycker jag det är ganska mysigt att det regnar då snön får lite hjälp på vägen att försvinna.

Problemet när man hamnar i en finns inget sug alls till att plugga fas är att det egentligen inte är någon ide att plugga för man är inte upplagd för att ta in något nytt. Men frågan är ju när man ska få tillbaka suget.

Dagar som dessa då man inte gör något och inget finns inplanerat vore ju perfekt att plugga på, men det känns bara jobbigt och otroligt mkt energikrävande så jag tror att jag struntar i det i dag med.
Frågan är bara vad jag ska göra istället, för det finns ju knappast någon mening med att inte plugga för att sedan bara sitta rakt upp och ner och göra ingenting.. Ska börja med att äta lite lunch kanske jag får en snilleblixt eller hittar ett sug efter att plugga (knappast troligt men man kan ju hoppas )


Ha en bra dag i regnet!

(förövrigt har det varit dåligt väder på torsdagar de senaste 4-5 veckorna om ni ville veta :) )

Kommentarer
Postat av: frida

det är torsdag lina ! :)

2011-04-07 @ 14:15:59
URL: http://friiiddaaaa.blogg.se/
Postat av: My

svar: ja, de skulle stå lilla Myt under ;)

2011-04-08 @ 00:27:30
URL: http://unwake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0