Tisdag



Idag skulle jag plugga. Idag pluggade jag inte. Så i morgon måste jag plugga. Så i morgon kommer jag plugga då det är sista dagen ;).

Idag har jag inte gjort så mkt men ändå en del. Jag har betraktat mig själv som ledig kan man säga. Vi har varit hos BM i dag också, lille "sigge" gillar inte att bli tittad på som vi märkte när vi var på ultraljud, Sigge gillar heller inte att bli lyssnad på något vi märkte idag. Det verkar vara en envis liten bebis med en egen vilja. Undra vem som H*n är lik... haha! Det var fina hjärtslag när vi tillslut lyckades höra dem under en längre tid utan att någon där inne sparkades och snurrade runt..

Sen åkte jag och henke på stan en sväng hämtade mina skor och kollade runt lite, hittade inte någon paryt outfit tyvärr så måste nog på stan fler gånger ;)
Sen har vi sett på film här hemma efter middagen och nu är det handboll, men jag ska iväg och tanka bilen och åka på ica med sara så jag måste snabba mig nu.

Det var väl lite allmänt om min dag.

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter bra att "Sigge" har en egen vilja, så lätt ska ni inte få det när ni blir föräldrar :-)

2011-01-19 @ 16:26:35
Postat av: Lina

Är ju ändå min vilja som är starkast ;)

2011-01-19 @ 21:37:52
URL: http://kompismoster.blogg.se/
Postat av: My

prova denna sidan istället ;) har mer eller mindre bytt.. men har varit lite dött där med nu!

2011-01-20 @ 17:12:41
URL: http://unwake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0