Hej :)



Dåligt med uppdateringar på detta ställe kan man märka :)
Jag har praktik och hosta på dagarna, under kvällarna mest bara hosta :/ Har ändå hunnit med en myskväll hos sara i måndags, en sväng på allstar med fotboll och hockey igår, men ikväll blir det till att vila i soffan!
Har varit hos bm idag också, det såg bra ut med lilla SIGGE, som börjar bli stor.  Allt var bra han chillade med huvudet ner och fötterna upp, något jag faktiskt misstänkt då jag tycker att jag känt av fötterna ganska långt upp på magen.

Annars då, har kollat på skidorna idag, damerna var ju himla duktiga, herrarna med men de var helt enkelt inte tillräckligt bra idag!

Igår eller kanske var det i måndags satt jag och henke upp väggorden jag fick av Sara i julas blev mkt fint. Har till och med bildbevis på resultatet som jag tänkte dela med mig av :)

Kommentarer
Postat av: SARA

Mycket fint blev det ;) Äntligen har jag ström. Så nu ska jag äta, duscha och göra allt annat som jag inte kunnat göra idag ;)



Vad bra att Sigge mår bra. Hur mycket hade magen vuxit?

2011-03-02 @ 19:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0