Onsdag



Idag har vi varit ensam här hemma på fm då henke arbetade. Em spenderades ute i solen med en prommis och fika i parken. En sovande liten tös och fika sugna föräldrar. Kan inte bli bättre!
Annars rullar livet på här hemma. Vi tar det långsamt på förmiddagarna bara myser och vilar upp oss. Inte för att vi har gjort så mkt på eftermiddagarna heller men ändå :) haha

Medan henke tränade passade jag och Lova på att åka till klockis en sväng så vi slapp sitta ensamma här hemma och dega. Just nu ligger både Lova och Henke och sover här i soffan! Mina två gofisar!

Nu ska jag återgå till tv tittandet innan det är dags att sova.

Skrev för övrigt en hemtenta förra veckan, bra jobbat av mig eller egentligen mest bra jobbat av henke men ändå! Vi fick ihop 6 sidor var bara hoppas att de är tillräckligt bra för att bli godkänt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0