Dagen



Dagen har varit bra. Den började med att den lilla solstrålen vaknade vid sju och vi låg alla och myste i sängen till åtta ungefär då det var dags för frukost. Efter frukost pluggade jag ett tag innan jag och Lova skulle upp till Haga för mammabebis träff vi var bara 6st idag 3 mammor och 3 barn, men det gick ju bra det med ser inte lika roligt ut när man kommer med tre barnvagnar som när vi kom med 7 här hemma sist ;)  Vi tog oss en härlig prommenad i alla fall gick och handlade så vi kunde göra lunch sen blev det surr och bus hemma hos Millan och Melvin. Så himla roligt att se hur olika barnen är trots att de är samma ålder, full fart på alla tre men på helt olika sätt! :) Jag har bilder men har inte lagt in dem i datorn än och orkar inte fixa det just nu.
Väl hemma igen myste vi i soffan lite med pappan i familjen sen blev det middag och jag for därefter iväg och träna. Vilken idioti, de hade inte någon ventilation igång och syrenivån och värmen i lokalen var inte att tala om. Svettig blev man bara man gick in i rummet. Men nu är det gjort! :) När man kommer hem från träningen får man ett skinande leende från världens busigaste och gladaste tjej, bara lyser i ögonen på henne. Lova och Henke hade helt klart haft en rolig stund utan mig!
Imorgon ska jag klipp och färgas. Suck att det ska vara så nedrans dyrt... Mn man kan inte se ut hur som helst heller.
GOD NATT SOV GOTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0