Lina blir 23 år Grattis!



Ja men visst, jag har blivit 23 också. Grattis till mig! :) Detta verkade även vädret fira då vi hade en helt underbar helg och vecka innan. Min födelsedag firades med lite tårta på fm, sen bar det av på fotbollstittande. Efter det var det dags att fara och handla middag och bege sig ut till skärsätt för middag och vin med Pontus och Cissi. Vi hade en helt underbar kväll och helg ute i skärsätt. Vädret visade sig från sin bästa sida helt enkelt! Vissa av oss passade på att ta sig ett dopp på min dag, bildbevisen på detta tänkte jag bjuda på här nedan!
Är det inte vackert så säg :) Som ni ser var ju vädret också uppmärksammad på att jag fyllde år! Och beredd att fira mig med Solsken!
Henke lyckades knäppa ett kort på oss alla, om det är snyggt eller inte de vet jag inte men vi tog bara ett så vi får bjuda på det helt enkelt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0