LOVA 10 månader



hur gick det till? Förmodligen så gick solen upp och ner väldigt många gånger och dagarna gick. :) Hon är för go vår älskade Lova. Hon älskar att gå gå gå, men bara om någon håller henne hårt i båda händerna. runt runt runt här hemma. Försöker få henne att gå runt bordet eller soffan och hennes ben blir som fast klistrade i golvet, vår lilla fegis! :) Krypa gör hon inte heller men hon förflyttar sig faktiskt ändå nu för tiden det går inte fort men har hon ett mål så tar hon sig dit på något vis. Kanske är det på g snart med krypet, men hon har ju så mkt fuffens för sig bruden så hon hinner inte med sig tro jag :) Hittar alltid nya saker att leka med titta på. Äntligen så har hon insett att det finns ett finare ord än pappa pappa att säga och mamma mamama är nu lika poppis här hemma ;)
Nu kom min stora älskling hem så nu orkar jag inte skriva mer! Puss hejs!

Kommentarer
Postat av: Nina

Grattis stora tjejen.

Roligt med så många uppdateringar :)

2012-03-04 @ 22:58:38
URL: http://thepioneer.blogg.se/
Postat av: Svärmor/farmor

Vad duktig du varit! Kul alltså. Kram

2012-03-05 @ 11:47:00
Postat av: Eva

Grattis stortjejen <3

Tänk vad tiden går! När du fyller 1 år då är vi i värmen & grattar dig:)

2012-03-05 @ 13:24:29
Postat av: Gunnar

Ni verkar trivas med föräldraskapet och livet. Gratta lilla Lova från mig - gammelmoffa

2012-03-05 @ 16:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0