Hemma åter i vardagen!



Hej hopp!
Vi har haft en härlig semester. Det var inte tipp topp väder men alla dagar utom en lyckades vi lapa i oss några timmar sol. Kvällarna var otroligt mkt mer varma än vad jag väntat mig och kavajen behövdes inte många kvällar. Otroligt skönt med semester var det ju, sola och bada och bara vara! Jag lyckades hinna med att läsa två böcker också, böcker bara för att ville inte för att det var tråkig kurslitteratur. Så himla härligt! Henke läste en bok han med så tro nu inte att jag bara låg och latade mig ;)
Lova älskar att bada vilket vi visste redan innan vi for, trots att hon huttrade och hela hon skakade så blev hon förbanad varje gång hon blev tvungen att stiga upp ur vattnet. Tokiga unge! Annars har Lovan vart ett matvrak som grät när de plockade bort maten från bordet om kvällarna, och charmade alla turkar! Vi hade det bra helt enkelt och att resa med Lova vill jag göra igen, för hon skötte sig exemplariskt som alltid :)

Kommentarer
Postat av: frida

då får du ta med mig också !!! :P

2012-05-08 @ 18:49:43
URL: http://friiiddaaaa.blogg.se/
Postat av: frida

då får du ta med mig också !!! :P

2012-05-08 @ 18:49:55
URL: http://friiiddaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0