Onsdag



Dagen mitt i veckan. Det är inte alltid enkelt att vara hemma med barnen det ska man veta. Det ger mycket kärlek och energi men det tar mycket energi också. Som allt här i livet. Min älskade lilla Lova har ett stort humör och ja hon närmar sig tre år med stormsteg och även trotsen som hör till åldern hänger på. Tur att det är växlande och att jag ena stunden får höra jag älskar dig mamma, jag gillar dig, tillsammans med världens goaste pussar och kramar, det är de stunderna det gäller att suga åt sig och spara, de andra stunderna handlar om överlevnad ;) 
 
Idag har det kommit massor med snö. Jag kunde springa ut och dra av det värsta efter frukosten då Lova fick passa Lukas som så snällt lekte i babysittern och Lova kollade på Diego. Vi har ett härligt vinterland utanför fönstret nu och äntligen är den långa hösten över :)
 
Lova åker hiss tidigare idag och en bild på Lukas från i måndags =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0