Måndag



Sitter hemma nu på förmiddagen. Lyssnar på föreläsningar som ligger på nätet kluddar ner lite i anteckningsblocket och känner mig helt slut. Det vore skönt att gå till jobbet och inte ha tid att fundera på hur trött man ibland faktiskt är.
 
Lukas har en förmåga att vara vaken på natten ibland, det har kommit i omgångar det är inte hela världen egentligen han skriker inte är inte ledsen utan han är bara vaken och klättrar på mig, lägger sig på mig, pratar ibland och ja han är vaken helt enkelt. Funderar på om det är dags att dra ner lite på sömnen för den unge herren, men samtidigt behöver han ju rätt ofta få de där två timmarna. Vi avaktar nog ett tag till innan vi gör något åt sömnen. Men nog blir man till viss del påverkad av att inte sova hela nätter och ibland kommer en trötthet över mig speciellt när jag ska läsa kurslitteratur ;) haha undrar egentligen om det har men sömnbrist eller tristess att göra ;) haha.
 
Ja nu ska jag ta och speeda på lite här hemma, jag ska hinna med lite träning, en dusch och lunch innan jag ska fara in till skolan för lektion. Vika ihop tvätten kanske jag kan göra på vägen också, den stör mig lite i ögonvrån..  Efter skolan dags för hämtning av barn, middagslagning, veckohandling, lite kvällsmys och ikväll en skön stund i soffan med en bra bok då mannnen är och spelar match. "hoppas hoppas barnen är snälla bara".
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0