6 augusti 2008



Ja nu var dagen D över, bebben är nu ute i världen, eller i alla fall på sjukhuset! men snart får vi hoppas att han får komma hem! I morgon är han troligen hemma, hoppas på det för Nina och antes skull, kan knappast vara kul att vara på sjukhuset hela tiden!

Annars så är det Viktors födelsedag i dag! Grattis Grattis, även Kjell fyller år i dag! Grattis där med! Som man kanske kan märka så fyller gnska många åpr i augusti, vilket egentligen är en ganska dålig månad att fylla år i , precis efter sommaren, och alla dess aktiviteter, dock infallersig inte nackdelarna förens man blir  14 och upp, men ändå! Jag tror mer på Maj månad som en bra månad!

Varför jo för då fyller ju jag år :) weei, Ego tjejen ab!

För er som missat det så fyllde även min henrik år för några dagar sedan, i lördags och i söndags fyllde min frida år! så mkt kalas har det vart.

På lördag ska vi ha kalas i lägenheten henkes släkt ska komma och fira, så vi blir nog några st, så i morgon på min lediga dag ska jag försöka baka och dona lite. tvätta ska jag med göra, och jag skulle egentligen ha träffat bebben men det får nog bli på söndag eller så, så att de får komma till ro hemma ett tag först!

Glömde även matlådan hemma i dag vilket var mkt klantiigt. suck suck..
jag på yran

Kommentarer
Postat av: Malin

Gillar ditt motto-håll fanan högt

2008-08-06 @ 15:46:42
Postat av: L

haha vad ska man annars ha för motto undra man ju ;) ;D

2008-08-07 @ 09:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0