Fredag!



En mys fredag kan man nog säga att det var!

Började med att älsklingen klev upp kl 6 :P haha vilket alltid är lika roligt, jag gick på toa och la mig sedan för att sova ett tag till! Halv åtta, eller nja kvart i åtta tog jag mig i kragen och gick upp, hoppade i mjukiskläder, åt frukost och tog det lite lugnt! Sedan gick jag till bussen  och for in till stan, Eftersom att bussen kom in ungefär 20 i nio och jag skulle vara i stan nio så gick jag en sväng i solen! Ganska skönt faktiskt. Men när kl började närmasig gick jag bort till frissan!

då visar det sig att Linda har försovit sig :) men ungefär halv tio infinner hon sig på plats och vi börjar färgningen. Blev färgning av utväxten, sedan gjorde vi faktiskt några bruna slingor, Det är alltså fortfarande blondt men nu med lite mer höst inspiration elelr hur det nu stavas :) haha! Eftersom jag var less på att ha långt hår så klippte jag håret så det nu är axellångt. Blev helt okej, ganska skönt faktiskt :) Nu är även luggen lika lång som håret vilket den  inte har varit på ja säkert 5 -6 år :P

Jaja, det var klippningen det, Efter den dvs vid tjugo i tolv gick jag en sväng på stan köpte två tröjor på gina, (sånna som alla kommer ha i höst) men de var mkt fina! SEdan kom älskling och hämtade mig, vi for hem jag gjorde lunch henke diskade! kollde på våra bästa år! körde henke på kiosken, jag for på jobbet!

SEdan arbetade henke i 6 timmar och jag  i 5! Jag for och handlade efter arbetet på ica maxi, därefter hem och åt lite tacos, mkt trevligt med fredags mys!

Eftersom jag var så trött sedan satt vi oss i soffan myste lite, sedan orkade inte jag vara vaken mer så vi gick och la oss, jag med två täcken för det var så kallt henke med ett tunt för han är ju lite tokig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0