Ibland är det inte lätt



Igår var jag allmänt nere, och när man inte vet varför blir man ju ännu mer deppri. Men jag känner mig lite bättre i dag och ser farm emot en semester i november, Det måste bara bli semester då. känns inte som jag har haft semester sedan vi var i Thaiand 1-15 mars 08. Och det känns så långt bort nu, suck alltså. Mkt kul var det i allafall! Jag funderar på hur mkt pengar jag behöver spara, som sagt det är inte ens säkert att jag kan åka överhuvudtaget då jag har en hyra att betala och än så länge inget säkert arbete. hmm mkt jobbigt anser jag ju!

Men målet för hösten är att åka med min vän sara till ett annat land varmt eller kallt bara det blir semester. en sista minuten och semester är den högsta drömmen just nu !

Efter det kommer ett vuxet liv med heltidsjobb och semster på sommare ;:) haha! Ja och för att få ett bra jobb måste jag ju självkart komma på vad jag ska plugga till först vilket är ett mkt stort problem. Men dety är ett mål jag ska nå, och kommer nå innan det är höst nästagång! För nu är det höst ute det känner man verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0