suck..



Just nu känner jag verkligen för en resa, tänk om någon skulle komma in hit i dag och säga, Lina du ska få en utlandsresa av mig, åka iväg och vila upp dig i en vecka! fickpengar ingår :) eller varför inte vinna typ en 50 000 så man kan betala en resa själv och inte känna att man måste jobba hela tiden för att ha råd att betala hyra? att spara är inte min stora grej, jag gillar pengar som rullar ...   Eller gillar och gillar mina pengar rullar, och min mobil håller på att gå sönder då jag inte hör riktigt så bra i den längre, vilket betyder att jag säker måste köpa en ny mobil vilket betyder att jag inte kan spara de pengarna till en resa.. suck!

Varför kan inte någon ge mig massa pengar så jag får vila upp mig :) Och framförallt få den sommarsolen, Lovet jag inte haft i sommar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0