1December



Idag är det första dagen på den sista månaden år 2008. trevligt!

Jag började vid tio i dag, var planeringsdag på dagis så jag satt och gjorde lite pappers jobb åt annika istället. Sorterade kort åt carro, dagen rullade på helt enkelt. Kom hem vid fem igen!
Väl hemma lagade jag mat, diskade, bytte lampa i köket, torkade av fläckten i köket, städade toan, torkade av fönsterbrädan i vardagsrummet ja super mkt, plockade klart i sovrummet också. Sedan kom annika och gobbe och vi tog en härlig prommenad här i området, sedan bjöd jag på lite te och choklad!

Pratade men älskling i telefon och nu är det city akuten på tv. En alldeles bra dag i dag! känns som att jag hunnit med massa.

Åter till tv,n!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0