Dagen före sista dagen



Idag är det den 30 december 2008! Mkt märkligt alltså :P Nej inte dirket men ändå .

Idag har jag och henke varit på staden, jag köpte strumbyxor och en tröja till i morgon, örhängen och en bh, Min käre karl köpte två skjortor och inge mer! Dvs vi är nu fattigare än i morse! men än går det ingen nöd på oss. Vi träffade henkes mor och bror på staden och tog en fika med dem mkt trevligt de med! Väl hemma igen var det tvättning som stod på schemat, med det kom diskning och städning av toaletten också in, vet inte hur det blev så men nu är det gjort i alla fall mkt duktigt av oss vill jag tycka!

Nu är bara frågan om vad som ska hända resten av kvällen! jag är lite rastlös men henke har fasnat framför tv:n .. suck! Iofs så sitte rjag här men vadå man kan flytta på sig med datorn också :P

Sola har jag tänkt att jag ska göra i alla fall vore mkt skönt! Tjo hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0