trött



Suck, att läsa bloggar är underhållade eller hur? att läsa om andras liv och störa sig på vad de skriver och hålla med i vissa lägen!

Men en sak som jag verkligen är trött på att läsa om nu är alla som skriver, nu ska jag på mellandagsrea och bråttas med alla människor, (typ måste alla handla nu) men då kan jag tänka så här, varför måste du åka dit om du redan innan du far ska klaga på alla andra som åker dit? och sedan när du kommer hem dra samma visa på bloggen, gud vad varmt mkt folk många idioter helt galna! Om du tycker att det är så jobbigt, kan du lika bra vänta till efter rean, men det är väl inte så jobbigt egentligen vi människor tycker bara om att klaga på allla andra fast vi egentligen gör samma sak själv:) underligt detta.

Jag tycker att det är jobbigt att gå på stan eller birsta när det är mkt folk, men samtidigt så är ju jag en av alla som gör att det blir mkt folk! Ofta går man på rea bara för att det är rea och många saker handlas helt i onödan bara för att det är rea och jag fick ju pengar i julklapp eller ett pressentkort som måste spenderas.

Tänkte avsluta med att berätta att jag imorgon ska inta stan och försöka hitta mig en outfit till nyår. Jag hoppas att jag är på rätt shopping humör så letandet och köpen blir kanon bra!

Ha en fortsatt trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Eva

Läs inte bloggarna då om du inte tycker om det...

I bland skriver man av sig ilskan,men det är frivilligt att läsa...

Kram

2008-12-30 @ 11:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0