dålig uppdatering här alltså



nej nu känner jag att jag har varit riktigt dålig på att skriva! Har inte haft tid kan man säga! Jag blev kvar i njurunda hela dagen på söndag! när jag väl kom hem vid nio var jag super duper trött stupade nästan dirri sängen! och igår städade jag sedan gick jag till sara och fikade ost och kex och pratade en massa! Väl hemma ett telefonsamtal sedan slocknade jag på två minuter. i morse var jag ändå super trött!

Men men, det blir så när man jobbar man blir trött :) haha! men det är super duper kul att vara på dagis. Barnen är så himla goa! när jag slutade idag så for jag och annika på staden en sväng, sedan hämtade vi viktor och for och åt på max, mkt skönt att slippa laga mat anser jag nog! i morgon börjar jag kvart över sju så det är snart dags att duscha och göra sig klar för sängen! ska lägga upp lite bilder från lördagens bravader.

puss hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0