första advent var det ja



den här dagen har bara varit myspys och inget annat nästa, Jag och henke städade monterade grejer och ja lämnade huset i nästan samma skick som innan städningen men med lite mer julstämning :) så i dag har vi bara tagit det lugnt :) vaknade först vid åtta lyckades somna om och vi vaknade vid halv tio jag låg och läste och henke kollad epå tv och satt vid datorn och vips så var kl tolv jag kände mig mkt hungrig så min man fick göra frukost :) Mkt gott var det varm choklad med grädde och macka med messmör :) sedan fastnade vi framför tv i vardagsrummet och vid tre röck vi upp oss duschade och åkte på affären, köpte middag hem och lagade mat sedan lite mys i soffan då jag blev trött av maten, klockan blev dags för henke att fara tillbaka till sthlm så då var det slut på den helgen :/ En mkt mysig helg har vi haft, dock går dem så fort och man hinne rinte så mkt, men det är snart fredag igen och jag får träffa min älskling igen.


Julklappar fundera jag på nu suck vilket jobb, jag är ansvarig julklappstänkare i vår familj, dvs min och henkes :) många som ska få en klapp jag undrar bara vad de ska få.


1dec i morgon och mamma svara inte på mitt sms, dock blir jag grymt besviken om jag inte får ett paket i morgon ;)
hihi!

Puss hej nu ska jag betala sara massa skulder sedan ikea i veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0