hellu



ja vad säger man, finns det ett bra liv ? har jag ett liv överhuvudtaget. känns som att man vaknar, och går och läggersig vaknar går och lägger sig sedan kommer helgen, förväntningar som går i tusen bitar, och försök att skaffa ny energi för att orka en vecka till. visst låter det sorgligt? ja ibland känns livet tungt.. mn varför ska man vara negativ när man kan se allt från den ljusa sidan :)

jag menar nu äntligen har min hosta (som jag fortfarande har kvar i värre grad) brytit ut i en regäl förkylning vilket förhoppningsvis betyder att jag snart blir av med den :) Positivt :) sedan är det fredag i morgon och fredagar är ju alltid bra på sitt sett . Det är lön nästa vecka, jag har ett jobb, ett hem ja har världens bästa pojkvän (ibland ) mn som sagt man kan inte få allt :)

just nu sitter jag och dricker honungsvatten och ser lite tv sedan blir det hopp i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0