tyst



Ja nu kan man ju tycka att livet är mkt skönt just nu för LINA har ingen röst och kan inte prata! Endast viska! mkt kul, SKulle verkligen inte klara av att vara stum snacka om jobbigt, det är så mkt man vill säga bara för att rösten inte funkar, hoppas verkligen att detta blir bättre börjar lixom få ont i halsen nu också har det inte gått över på måndag blir det nog till att ringa doktorn och kolla fall det är någon bacilluska där ner i halsen och hälsar på!


Plus att det är någon olycka med något tåg eller så, så henke är inte hemma än. skulle ha vart hemma 19.50. Beräknad tid nu är 22.25 bara hoppas på att den tiden är rätt för annika kommer med hem och hon åker tåget efter dvs lägg på 30 min på 22.25 sedan ska jag köra henne till hemmanet sedan får man äntligen hem och sova ! funderar på att ta en tupplur nu :)

Nej nu ska jag kika på tv och halvsova innan jag ska hämta min man och svärmor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0