dagen!



har varit med sanna i dag då! mkt trevligt! åkte ner till henne imorse. Passade på att låna duschen! Satt och pratade och slö tittade på vbå! mkt spännande! Sedan bestämde vi oss för att åka vidare och birsta blev det! Vi hade väl inga större shoppingmål med dagen susanna införskaffade lim och något annat som jag inte minns och jag köpte ett par trosor!
Självklart så fikade vi också vilket inte är något som ska glömmas! Var och kollad epå mobiler också då susannas pajade samma dag som min, mkt underligt alltså!

Pappa behövde bilen så körde hem susanna och sedan var det bara att fara ut till njurunda! Mkt trevligt min käre systers kommentar när hon ringde hem och jag svarade: Varför är du hemma för?
Man känner sig otroligt älskad ;) haha! Åkte med pappa tillbaka in till stan och väl hemma tog jag det ytterst lugnt, väntade på att henke skulle komma hem!

Min käre karl fick sluta tidigare så vi bestämmde oss för att åka ner på stan en sväng, Jag köpte en ansiktskräm och henke köpte ett linne! Jag hittade en lite söt klänning som jag köpte också! Verkligen något jag behövde ;P Sedan köpte vi mat på vägen hem, kina mat blev det denna dag!

För övrigt så har våra otroligt sega arbetsgubbar lyckats med lite framsteg i köket, ser att de har bytt rör men inte alla, men man kan verkligen se framsteg vi har troligen vatten innan veckans slut, vatten i köket alltså! det tar väl ca 6 veckor till innan badrummet är färdigt men de har vi ju vetat hela tiden, det är köket som är problemet, men nu är det ju troligtvis snart klart :)

Uscha vilket tråkigt inlägg detta blev men men, har varit hos sara också inte att förglömma! trevligt!

Nu ska vi dra oss mot sängen, ögonen börjar sakta slutas.

God Natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0