dålig dag



en ytterst sugig dag har detta varit, suck alltså!
Började med att henke hade hosta i natt så man inte fick sova! sedan var jag dö trött imorse tog mig hem till sara som vägrade öppna haspen! suck alltså! Sedan kollade jag lite på tv och fikade ochs å hos sara, tillslut tog jag mig till duschen. När jag kommer ut ur duschen ochs ka gå och kolla om någon sökt mig på mobilen, då funkar itne mobilen längre! Jaha då var det kört då! Min tanke var ju att den skullle hålla till jul så jag kunde önska mig en då, men icke!

Fick låna storbilen av pappsen tog med mig sara ut på birsta skulle köpa en telefon visste inte vad jag ville ha, mkt ansträngade! blev tillslut en sony ericsson W203 , nu när jag väl kommit in i den känner jag mig inte riktigt ett med den, hoppas vi kan bygga en relation tillsammans ändå! Känns tungt att inte få ett värdigt avslut med den andra mobilen, men ,men det är väl så livet 'är, en sak tillbaka en bort! Fick ju datorn igår så det var väl som skrivet att mobilen skulle paja idag!


Sedan har man ju tok längrat efter greys, självklart hade jag redan sätt avsnittet då jag missade de sista förra säsongen pga student och dylikt såg jag ju på datorn, men jag hade sett lite för långt! suck mkt störande då jag längtat efter en fortsättning!

För er som är intreserad så funkar fortfarande inte vattnet i köket, i morgon var det en vecka sedan vi hade vatten i köket, vi har heller ingen toa! Visst låter det mysigt! Suck alltså vad allt ska vara jobbigt idag! bästa att borsta tänderna och gå och lägga sig hoppas på en bättre dag i morgon.

Kommentarer
Postat av: Nina

bara knas för dig idag stackare

2008-10-02 @ 09:50:14
URL: http://thepioneer.blogg.se/
Postat av: O

Och vad har jag lärt mig av detta: Skaffa inte en hostande sambo. Tur att jag har dig som kan prova alla galenskaper och utvärdera åt mig:D



pok

nord

2008-10-03 @ 19:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0