ensam



nu är jag ensam, min henrik har åkt iväg! jag hoppas verkligen att du får det underbart kul, och att du lär dig massor! Träffar massa nya vänner och att allt är så bra som det någonsin kan vara utan mig :) Dvs inte så bra med tanke på Vad kan vara bättre än en tillvaro tillsammans med mig? precis ingenting! Men du förtjänar det nästbästa, så jag hoppas att du får det, när du inte kan vara här med mig! Jag ska snart gå och lägga mig, första gången jag sover ensam på ja sedan henke var iväg i augusti då handlade det om två nätter nu handlar det om14. men det ska vi nog klara av! I nödfall bor ju sara nära får väl gå hem till henne och sova!

Saknar min älskling redan. det är tomt här hemma utan dig! Älskar dig mest av allt henrik!
Tusen miljoner pussar!

Kommentarer
Postat av: O

Vad senitmental du håller på att bli. Se det positivt: Karln ska ju bli en riktig karl – det vill säga hästkarl! Och en partner som rider vill väl alla ha?? ;)



pok

nord

2008-10-26 @ 23:03:16
Postat av: Sara

Bra, tänk positivt. Idag är det bara 13 dagar kvar, en dag mindre till han kommer hem igen. Dock är jga lite besviken att jag inte fick något nattbesök i natt ;)

2008-10-27 @ 08:06:33
URL: http://sarakarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0