för att inte ha något jobb..



så har jag jobbat rätt mkt, i måndags då vi kom hem så var vi ledig eller henke jobbade två timmar på kvällen, jag var med sara i stort sett hela dagen och på kvällen kom erika och tommy och susanna förbi mkt trevligt var det verkligen :) sedan har jag varit på dagis och jobbat resten av veckan, det är verkligen roligt att jobba på dagis, roliga små sötnosar, men man blir ju trött av det vill jag lova! Till veckan dvs i morgon så jobbar jag, jobbar tis ons tors också men ändå! så denna månad blev det ju lite jobb i alla fall! allt som inte löser sig det ordnar sig! eller hur, det är ju bara så!  Börjar väl bli dags för julklappar så det är väl lika bra att man får jobba lite !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0