fullspäckade dagar alltså



Igår efter jobbet var det hem och storstäda lägenheten! Vi lyckades ganska bra tycker jag nog! Vid sex kom erika och tommy! Jag och Erika fick gå och handla , göra mat ochsedan diska efter maten! killarna låg som döda sillar och såg på james bond! Efter den goda maten "fläskfile och potatisgratäng" spelade vi spel, jag förlorade hela tiden spelade ingen roll vem jag var med ;P men men jag var väl glad för det! Vi plockade fram vindruvor och kex och ost lite godis hittade fram på bordet också! efter att vi spelat spelat tre gånger, så bestämmde vi oss för att spala kort istället! Erika vann och sedan var klockan halv ett och det var dags för kussepuss med sällskap att fara hem! Mkt trevlig kväll alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0