rhodos 08



En veckas semster, skönt att komma bort från allt, badrumsrenovering, alla människor, ansvar och ja livet ett tag! Att bara få njuta till fullo i en vecka är verkligen super skönt!
Vi började vår resa på söndag morgon, packade klart och stressade iväg till bussen, allt flöt på bra och väntan på arlanda var inte så farlig då vi åt mat och läste tidningen! Väl på Rhodos hamnade vi på ett fyrstjärnigt hotell i Ixia fyra kilometer från rhodos stad! Alldeles lagom! Super fint ställe, första morgonen sökte vi havet, hittade det ganska fort, var ca 100-200 m från hotellet, dock var det inte en super fin sandstrand utan en stenstrand typ, men det var mysigt ändå man kan ju bada med foppatofflor. Det var ca 25-30 grader alla dagar utom tisdagen tror jag det var, då for vi in till rhodos gamla stad och gick omkring där, mkt trevlligt fint var det ju med! Är som en mur runt. Ja vad ska man mer berätta vi åt mkt god mat, de flesta dagarna, spelade kort läste böcker och bara slappade, Vi vilade upp oss !
Sedan var det mkt bättre att bada i havet då de vattnet var varmare än det i poolen, men vi badade tre dagar i poolen och tre i havet. aja henke fick köpa sin fotbolls tröja i alla fall vilket han var nöjd med och det var enligt han just då anledningen till resan! Jag fick köpa mig ett par nya solglasögon som för mig var en viktig anledning till resan ;:) haha
Nu får det bli lite bilder på det här, vem orkar läsa mer text!




aja får bli fler bilde någon annan dag sidan segar så mkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0