snö



Jag har jobbat på dagis i dag, efter att jag slutat så var det bara att börja städa dagiset, ytterst ansträngande vill jag lova! men har bara en dag kvar att städa denna vecka så det är ju bra!

När jag sedan gick hem med stavar så hände något mkt magiskt! Ja det var jobbigt förresten!

Men det som hände var att det började snöa till en början var det väl inte så mkt, men tillslut så spösnöade det! Så himla mysigt! Höll bara på att stupa en gång på hela vägen hem! mkt bra av mig!



ytterst dåliga bilder men man ser snön :) kul kan man ju använda de nyinköpta stövlarna i morgon ! weei

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha använder du stavar, intressant ;)såna visste jag icke att du hade, fungerar dom bra? :)

2008-10-29 @ 20:34:16
URL: http://sarakarolinas.blogg.se/
Postat av: Nina

haha spösnöade även

2008-10-29 @ 21:43:46
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0