en måndag



I dag hade jag sovmorgon, henke med för den delen! började tolv båda två, mkt skönt! dock slutade vi inte förens åtta men det hör ju till vanligheten i vår vardag! Det var en relativt lugn arbetsdag, inte allt för mkt arbete men ack så ont i fötterna jag fick, märks att det är fem dagar sedan jag stod på det där dumma stengolvet!

Efter avslutat arbete gick vi hem till vår käre vän och satt där ett tag, dvs nästan två timmar och nu är vi då hemma i vår egen lilla bostad, eller ja liten och liten men pga bygge så använder vi vardagsrum och sovrum just nu!

Klockan börjar väl dra iväg och bli mkt, något den brukar ha en förmåga att göra när man jobbar sent!

En sak som är ytterst störande är när folk inte svara i mobilen! Att man inte svara direkt eller första gången som någon ringer är okej, men när man ringer med mellanrum och man verkligen försöker få tag på en person är det grymt störande att inte få svar! Det kan ju faktiskt vara något ytterst viktigt! Oftast inte men ändå, det KAN ju var adet!

Annars har väl inte dagen bjudit på så mkt, vi har börjat smida lite planer jag och min käre sambo och dessa ska bli verklighet, får vi väl se! Vore ju trevligt, men tiden får nog utvisa resultatet i våra planer och tankar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0