lördag



Vaknade och henke for på arbetet! :) Sedan for jag med sara till ica:) gick in till henne för att borsta tänderna då jag och henke inte har något vatten!

Sedan tog jag super toyen , hem till klockis! hämtade mamma och frida, sedan for vi in tillbirsta super duper mkt folk! fick några ljus lyktor av mamma och köpte själv lite ljus till henkes mormor!  väl hemma pllockade jag lite! Sedan kom henke hem vi gick till sara och duschade och gjorde oss klara! tog bussen ner till staden, och middag och susanna och crille!

Vi fick super god mat, trevligt sällskap och en lagomt ansträngande kväll! fick åka med crilles syster hem så vi slapp ju ta bussen, mkt skönt! väl hemma blev det direkt ner i sängen och drömmarnas värld!

En mkt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0