Söndag



Jag såg precis att Tommy skrivit i bloggen, men såg också att han glömt en väldigt viktig del av gårdagskvällen, den delen då jag och Erika utklassade han på alfapet och vann med typ 100 poäng ;)

Annars har jag väl inte så mkt att säga, har legat ute på balkongen  en sväng, tvättat haft fika besök, och ja nu vet jag inte alls vad jag ska göra, det är så fruktansvärt långa dagar när man har tråkigt, och andra dagar går i 120 mkt störande alltså.

Men ska väl diska undan sen igår också laga mat och ja det tar ju ett litet tag  i allafall!
Tre nätter kvar sen kommer henke hem :D


Kommentarer
Postat av: Maja

Ha ! - Jakob och jag har myst hos mormor och morfar vi. Hela helgen i solen. Lisa och pappa har varit hemma och mamma har varit på kurs i Östersund.

2009-04-26 @ 18:48:42
Postat av: jag

Okej vad kul, inte visste jag att ni var uppe i jämtland! har ni åkt tåget? kramkram

2009-04-27 @ 09:47:21
URL: http://kompismoster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0