spårade ur



Känns lite som att jag spårade ur lite i det tidigare inlägget, jag skulle egentligen berätta vad jag skulle göra, jag ska diska undan lite fort kanske tar hälften nu bara, sen ska jag ta in saras post eller reklam lär det väl bra vara, låna en cykel av henne och cykla ner på stan för att träffa susanna lite när hon har lunch. Sen i kväll ska jag följa med susanna ut till birsta där hon ska storhandla för denna månad! Eftersom hennes karl är och tränar får jag rycka in och jag tror helt klart att jag är lite bättre sällskap ;) det borde ju vara så i allafall...

Har sett på förra veckans andra aveny idag mkt bra var det får se om fortsättningen i morgon är lika spännande.
Jag har för övrigt börjat lyssna en massa på musik kan inte ha det tyst här hemma så jag har börjat ha på musik på datorn, dock vet jag ju inte vad jag lyssnar på men ändå :P det är bättre än att ha tv:n på för det är lätt att man blir fast framför tvn..

Aja nu ska jag leta reda på lite roliga bilder som ni kan få skratta åt eller nått:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0