torsdag



Den 2 maj flyger jag om min käre man till Mallis, blir kanon det! Så är det någon som känner att ni hemskt gärna vill lämna ett bidrag så säger vi ju absolut inte nej ;) haha!

Så den 1 maj 15.30 åker vi från sundsvall sen är jag åter i sundsvall den 12 maj på kvällen skulle jag tror det blir. Finns ett litet problem med väskorna men det löser sig ju på något vis, säkert på bästa sätt. Ska ju som sagt var fortsätta min lilla semester när vi kommit hem från utlandet då ska jag och min kära vän sara mysa i sthlm:)

Jag missar alltså hela 4 födelsedagar under min semester, men som sagt var det brukar ju inte vara så mkt folk hemma den 26 maj heller satt, och den dagen är ju faktiskt lite viktigare än alla andras födelsedagar ;) för tänk vad hade ni gjort utan mig ;)

Kan hända att jag lägger ut en önskelista om ett tag ska bara se om jag kan komma på vad det var jag önskade mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0